• آدرس

    آدرس : اصفهان، نجف آباد، به سمت پلیس راه، بلوار جانبازان، روبروی بانک سپه، کوچه دنا 30

  • ایمیل

    ایمیل : info@khuzestanstone.ir

سنگ کریستال لایبید

سنگ کریستال لایبید

حمید تقوی

با سلام.بنده برای حیاط خانه ام قصد استفاده از سنگ لایبید تیشه ای را دارم.شما در بالا عکس سنگ تیشه ای را قرار داده اید اما ذکر نکردید که سنگ تیشه ای هم دارید یا خیر؟

مدیر سایت

با سلام. مجموعه ما به صورت تخصصی در حال تولید سنگ چینی لایبید می‌باشد . این مجموعه در حال حاظر انواع ابعاد مختلف این سنگ و همچنین سنگ تیشه ای و صیقلی این سنگ را دارا می‌باشد.جهت خرید و یا مشاوره لطفا تماس بگیرید.

حمید نقویان

با سلام.بنده برای ساختمان تجاری ام میخواهم از سنگ کریستال لایبید استفاده نمایم.با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم یکی از بهترین سنگ‌ها برای مراکز تجاری استفاده از سنگ کریستال می‌باشد.لطفا بنده را راهنمایی کنید.

مدیر سایت

با سلام و تشکر از شما بابت بازدید از سایت ما.سنگ‌های کریستال دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند که استفاده از این سنگ‌های را برای فضاهای تجاری بسیار مناسب میکند.این سنگ در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و همچنین از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شوینده و اسیدی دارد که باعث می‌شود این سنگ عمر بالایی داشته باشد.همچنین قیمت این سنگ مناسب بوده که می‌توانید با متراژ بالا برای ساختمان تجاری خود استفاده نمایید.جهت مشاوره رایگان و همچنین دریافت قیمت با ما در تماس باشید.

مهدی نقوی

با سلام.بنده برای ساختمان مسکونی خود در اصفهان میخواهم از سنگ کریستال لایبید استفاده نمایم.با توجه به تحقیقاتی که بنده کردم این سنگ از مقاومت و داوم زیادی برخوردار می‌باشد و می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان استفاده نماییم.لطفا کاتالوگ انواع سنگ ساختمانی تولید شده به همراه قیمت را برای بنده ارسال نمایید.

مدیر سایت

با تشکر از شما جهت بازدید از سایت سنگبری خوزستان.همانطوری که خودتان فرمودید سنگ لایبید یکی از مناسب‌ترین سنگ جهت استفاده در ساختمان می‌باشد.این سنگ ویژگی‌های زیادی داشته و علاوه بر استفاده در بخش داخلی در بخش‌های خارجی ساختمان هم قابل استفاده می‌باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار می‌باشد.استفاده از این سنگ و در کل استفاده از سنگ‌های چینی و کریستال را در ساختمان خود توصیه میکنم.این سنگ علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فرد ذکر شده همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.

فرم ارسال نظر

تماس بگیرید